«جشن تولد» فیلم آبرومندی است / منتظر فیلم «یتیم خانه ایران» باشید
علیرام نورایی در گفتگو با هنرنیوز:
«جشن تولد» فیلم آبرومندی است / منتظر فیلم «یتیم خانه ایران» باشید
بازیگر فیلم سینمایی« جشن تولد» گفت: این فیلم در شرایط سخت جنگی در سوریه و با همدلی همه عوامل ساخته شد و خوشحالم که فیلم آبرومندی شده است.
 
تاريخ : چهارشنبه ۱۴ بهمن ۱۳۹۴ ساعت ۱۳:۳۵
علیرام نورایی بازیگر فیلم سینمایی«جشن تولد» اثر عباس لاجوردی که فیلمش در دومین روز از جشنواره فیلم فجر در برج میلاد به نمایش در آمد در گفتگو با خبرنگار سینمایی هنرنیوز در مورد این فیلم یاد آور شد: من هم این فیلم را برای اولین بار همراه اهالی رسانه و هنرمندان در برج میلاد دیدم و تنها به هنگام صداگذاری ، بخش هایی از فیلم را دیده بودم اما خوشحالم که فیلم از آن چیزی که فکرمی کردم بهتر شده بود.

وی با عجیب و غریب خواندن شرایط تولید این فیلم در کشور سوریه افزود: این فیلم در شرایط جنگی سوریه تولید شد و کمبود شدید امکانات به دلیل وضعیت خاص جنگی در این کشور بر تولید تاثیرگذاربود.

علیرام نورایی که برای بازی در این فیلم به مدت یکماه در سوریه و دمشق بسر برده بود از این فیلم به عنوان یک فیلم سخت یاد کرد و ادامه داد: با تمام سختی ها اما همه بچه ها هم قسم شده بودند که درخدمت پروژه باشند و امیدوارم که فیلم جشن تولد ، فیلم قابل قبولی برای مخاطب باشد.

این بازیگر سینمای ایران با بیان اینکه حتما فیلم کم و کاستی هایی را دارد گفت: با توجه به واکنش های مخاطبین برج میلاد احساس می کنم نظر آنان نسبت به فیلم مثبت بود.

وی با اشاره به تغییرات کوچکی که به هنگام فیلمبرداری و با توجه به شرایط سخت تولید در سوریه در برخی از سکانس های فیلم اعمال شده بود اظهار داشت: با مشورت کارگردان ، تهیه کننده و آقای کاوری در برخی از سکانس ها، تغییرات کوچکی در فیلمنامه به جهت بهره وری بیشتر از امکانات و زمان صورت می گرفت تا کار سریع تر فیلمبرداری شود.



علیرام نورایی که در این فیلم علاوه بر زبان فارسی ، عربی هم صحبت می کرد در مورد استفاده از زبان عربی گفت: صحبت کردن به زبان عربی برای من خیلی دشوار بود و من به یاد دارم در دوران تحصیل یکی از درس هایی که کمترین نمره را می گرفتم زبان عربی بود اما به کمک آقای احمد کاوری و دوستانی که به زبان عربی مسلط بودند تلاش کردم خیلی سریع عربی را یاد بگیرم.

وی اظهار داشت: 10 روز قبل از اینکه جلو دوربین بروم سعی کردم با شرایط ، محیط و زبان عربی آشنا بشوم و برای بیان بهتر دیالوگ ها به زبان عربی ، شب به شب به کمک آقای احمد کاوری این دیالوگ ها را تمرین می کردم و ایشان به زبان عربی دیالوگ ها را برای من می خواندند و با ضبط کردن آنان و بارها گوش دادند و تمرین کردند به تدریج بر دیالوگ ها مسلط شدم.

علیرام نورایی که بازیگر نقش اول فیلم سینمایی «یتیم خانه ایران» اثر ابوالقاسم طالبی را نیز برعهده دارد خطاب به مخاطبین جشنواره فیلم فجر گفت: منتظر یتیم خانه ایران باشید.
کد خبر: 88383
Share/Save/Bookmark