«آشپزها» به تماشاخانه باران می‌روند
«آشپزها» به تماشاخانه باران می‌روند
نمایش «آشپزها» به کارگردانی امیر مشهدی عباس از ۲۵ فروردین ماه در تئاتر باران روی صحنه می‌رود.
 
تاريخ : چهارشنبه ۲۵ فروردين ۱۳۹۵ ساعت ۱۰:۱۰
به گزارش هنرنیوز؛نمایش «آشپزها» به کارگردانی امیر مشهدی عباس از ۲۵ فروردین ماه تا پایان اردیبهشت ماه ساعت۹و۱۰:۳۰ صبح در تئاتر باران روی صحنه می‌رود.

سوسن مقصودلو، مهرداد باقری و حمیدرضا حسینعلی بازیگران این نمایش هستند. "آشپزها" که مضمونی در ارتباط با کودکان و نوجوانان دارد به معرفی شغل آشپزی می‌پردازد و سختی‌های این شغل را بیان می‌کند.

این نمایش درارتباط با دو آشپز است و اطلاعاتی درباره تغذیه سالم به کودکان می‌دهد. نمایش ماجرای دو آشپز است که به دنبال کارمی‌گردند، اما در نهایت یک نفر از آنان برای استخدام پذیرفته می‌شود و ماجرا با رقابت این دو برای تصاحب شغل ادامه می‌یابد.

«آشپزها» به نوعی به مسئله پرخوری و کم‌خوری در کودکان و نوجوانان و روش‌های تغذیه سالم اشاره می‌کند. چون این مسائل یکی از دغدغه‌های اصلی خانواده‌ها در ارتباط با فرزندانشان است.

در این درام سعی شده توجه مخاطب به چگونگی تغذیه و غذاهایی که برای بدن انسان مفید است اشاره شود تا شاید بد غذایی و افراط و تفریط در تغذیه به حداقل برسد و افراد کمی در انتخاب غذاهایی که می‌خورند، توجه بیشتری کنند.

دیگر عوامل نمایش عبارتند از: شاعر: آزاده فرهنگیان، طراح صحنه : امیر مشهدی عباس، مهرداد باقری، آهنگساز : عبد آتشانی، دستیار کارگردان : غزاله مرصوصی،فرزاد سلیمانی، مدیر صحنه : فرزاد سلیمانی ، مسئول هماهنگی و رزرو: فرزانه جوهری.
کد خبر: 90731
Share/Save/Bookmark