قصد فریب مطبوعات را نداشتیم
شهرداد روحانی در پاسخ به هنرنیوز؛
قصد فریب مطبوعات را نداشتیم
شهرداد روحانی رهبر ارکستر سمفونیک در نشست خبری کنسرت خود گفت: این برنامه ربطی به ارکستر سمفونیک تهران ندارد و از من دعوت شده تا این کنسرت را به عنوان رهبر اجرا کنم.
 
تاريخ : چهارشنبه ۲۴ دی ۱۳۹۳ ساعت ۱۴:۲۶

شهرداد روحانی در پاسخ به این پرسش که « حدود دو سال است که تعطیلی ارکستر سمفونیک تهران با حواشی بسیاری همراه بوده است و تا کنون هیچکدام از وعده‌های مدیریت جدید دفتر موسیقی وزارت ارشاد درباره از سر گیری فعالیت ارکستر سمفونیک تهران محقق نشده است، آیا اینکه این نشست خبری به نام «ارکستر سمفونیک تهران» اطلاع رسانی شد غیر از فریب مطبوعات چه چیزی می تواند باشد؟» گفت: من فکر می کنم اشتباه شده است و کسی قصد فریب مطبوعات را نداشته، ظاهرا این کلمه «تهران» این شبه را پیش آورده است من متاسفانه در ایران نبودم تا روی پوستر منتشر شده اصلاحات انجام بدهم منتها گاهی از این اتفاقات می افتد و به دلیل کمبود وقت فرصت برای اصلاح اندک بود ولی همینک توضیح میدهم و توضیح خالصانه من این است که اشتباه شده است. 

وی در پاسخ به دیگر پرسش خبرنگار هنرنیوز مبنی بر اینکه « نوازندگان ارکستر سمفونیک هنوز درگیر مشکلات عدیده از جمله عدم پرداخت دستمزد و عدم تمدید قرارداد هستند، کنسرتی برگزار می شود که نوازندگان ارکستر سمفونیک تهران به رهبری شما در آن به نوازندگی می پردازند؛ آیا شایبه ای که به دنبال این موضوع ایجاد می شود این نیست که تلاش شده تا موضوع ارکستر سمفونیک تهران با حضور شما و جمعی از نوازندگان این گروه وانمود شود که سر و سامان یافته است؟» ارکستر سمفونیک تهران و باقی ارکسترها و تمام نوازندگان حرفه ای بسیار محدود هستند و همزمان هم که برنامه ما اجرا می شود فکر میکنم یکی دو تا برنامه دیگر هست و نوازندگانی که علاقه‌مند به همراهی هستند اندک هستند. 

وی با بیان این مطلب افزود: اما راجع به ارکستر سمفونیک تهران من نه پوزیسیونی دارم که بخواهم درباره اش صحبت کنم و هم اینکه خیلی در جریان نیستم لذا شاید نتوانم جواب شما را به صورت جامع بدهم اما تنها چیزی که می توانم توضیح بدهم این است که این برنامه کنسرتی است که به همراه نوازندگان ارکستر سمفونیک اجرا می شود و این کلمه «ارکستر سمفونیک تهران» این شبه را ایجاد کرده که این ارکستر شروع به کار نموده و تمرینات خود را سر گرفته است. 

روحانی با تاکید بر اینکه «این برنامه ربطی به ارکستر سمفونیک تهران ندارد» اظهار داشت: قصد این نبوده که این کنسرت اجرای ارکستر سمفونیک تهران باشد تا جاییکه من اطلاع دارم دنبال کارهایشان هستند و امیدوارم به زودی فعالیت خود را شروع کنند. این برنامه ربطی به ارکستر سمفونیک تهران ندارد و از من دعوت شده تا این کنسرت را به عنوان رهبر اجرا کنم. ماخواستیم نوازندگانی که در درجه اول حرفه ای و در درجه دوم وقتشان آزاد باشد در این اجرا باشند که نوازندگان ارکستر سمفونیک این فرصت را داشتند.

کد خبر: 78384
Share/Save/Bookmark