برایم دعا کنید تا به سلامت از بیمارستان مرخص شوم
محمد حسین‌پور در گفتگو با هنرنیوز:
برایم دعا کنید تا به سلامت از بیمارستان مرخص شوم
یک کارگردان سینما و تلویزیون از مردم خواست برایش دعا کنند تا به سلامت از بیمارستان مرخص شود.
 
تاريخ : يکشنبه ۷ دی ۱۳۹۳ ساعت ۱۱:۳۱
محمد حسین‌پور کارگردان فیلم سینمایی «باورم کن» که چند ماهی است درگیر بیماری معده است و به همین دلیل نتوانسته است مراحل فنی فیلمش را که قرار بود در سی و سومین جشنواره فیلم فجر حضور داشته باشد را انجام دهد در گفتگو با خبرنگار سینمایی هنرنیوز مورد بیماری خود افزود: متاسفانه مبتلا به سرطان معده هستم و هم اینک در بیمارستان امید مشهد مراحل درمانی خود را سپری می‌کنم و چند روز دیگر یک عمل جراحی در پیش رو دارم امیدوارم با دعای خیر مردم بتوانم سلامت از بیمارستان مرخص شوم.

وی با بیان اینکه طی سه ماه گذشته سه دوره سخت شیمی درمانی را گذرانده‌ام افزود: مثلثی را برای خودم ترسیم کرده‌ام که سه کلمه امید، صبر و پشتکار در آن قرار دارد. سرطان توقف زندگی نیست بلکه تلاش و مبارزه‌ای برای شکست نا‌امیدی می‌باشد. شنیده‌ام که عقاب عمری هفتاد ساله دارد، دوره اول آن ۴٠ سال می‌باشد او برای دوره دوم زندگیش بر فراز قله رفته و با سختی فراوان منقارش را به سنگ کوبیده وسپس پر‌هایش را یکی یکی از بدن جدا می‌کند و آنگاه با منقار و پر و بال تازه حیات دوره دوم زندگیش را آغاز می‌کند. حالا من هم در دهه چهلم زندگیم می‌خواهم روحیة عقابی داشته باشم.

این کارگردان مشهدی عنوان کرد: از ابتدای بستری شدنم در بیمارستان، رییس سازمان سینمایی و آقایان ابطحی، رضاداد، داروغه‌زاده، جعفری جلوه و مسعودشاهی برای من سنگ تمام گذاشتند و من از همه این دوستان تشکر می‌کنم.

کارگردان فیلم سینمایی «مینا و غنچه» با تقدیر از تلاش‌های وزیر بهداشت یاد آور شد: هزینه‌های شیمی درمانی نسبت به سال گذشته بسیار کمتر شده و اگر سال گذشته این اتفاقات برایم رخ داده بود، هزینه‌های من خیلی زیاد می‌شد.

این کارگردان سینما و تلویزیون تاکید کرد: کادر درمانی بیمارستان مشهد به من و دیگر بیماران خیلی رسیدگی کردند و انشاالله شفای خود را از امام رضا (ع) بگیرم تا بتوانم کار بعدی خود را در سینما انجام دهم.

وی همچنین از مدیریت خانه سینما، اتحادیه تهیه کنندگان، بازیگران، همکاران سینمایی، مدیر کل صدا و سیمای خراسان رضوی، نمایندگان وزارت ارشاد خراسان، همسر و فرزندانش، خانواده پدری و بخصوص از پزشک معالج خود دکتر رهام سالک تقدیر و تشکر کرد.

کارگردان فیلم سینمایی «باورم کن» در مورد آخرین وضعیت این فیلم اظهار داشت: خوشبختانه بنیاد سینمایی فارابی از طریق خرید فیلم «باورم کن» کمک کرد تا بتوانم هزینه‌های درمانی‌ام را پرداخت کنم. اگر چه خیلی دوست داشتم این فیلم به جشنواره فیلم فجر برسد اما به دلیل بیماری‌ام نتوانستم مراحل فنی آن را به پایان برسانم ولی موسیقی فیلم باورم کن را امید مهدی‌زاده به اتمام رسانده و نیما شاهرخ شاهی، رضا رویگری، بهنوش بختیاری، اسدالله یکتا و شیما محمدی بازیگران این اثر سینمایی هستند.



                                   نمایی از فیلم « باورم کن» ساخته محمد حسین پور

لازم به ذکر است که فیلم سینمایی «باورم کن» نوشته جهاندخت خادم، ملودرامی عاشقانه حول محور آسیب‌شناسی جوانان است و در خلاصه داستان آمده: دو همزاد- نگار و دنیا- همسفر در مسیر زندگی می‌شوند تا تصمیمی جدید برای ادامه راه‌شان بگیرند. برنا ضلع این مثلث در این سفر شریک و دل بسته یکی از آن‌ها است، او هم فرصت جدیدی برای پیمودن راه زندگی خود می‌خواهد اما تقدیر برای این سه نفر به گونه‌ای دیگر رقم خورده است.
کد خبر: 77790
Share/Save/Bookmark