با حضور در رادیو ایران؛

معاون صدا «سلام کوچولو» گوش داد

1 اسفند 1391 ساعت 17:59

معاون صدای رسانه ملی از استوديوی پخش برنامه «سلام كوچولو» در رادیو ایران بازديد و اعلام کرد که این برنامه را گوش می‌کند.


به گزارش هنرنیوز به نقل از روابط عمومی معاونت صدا ؛ محمدحسین صوفي معاون صدا در بازديد سرزده از استوديوی ضبط برنامه سلام كوچولو با تشكر از عوامل برنامه‌ساز گفت: با وجودي كه بزرگم اما سلام كوچولو را مي‌شنوم و از شنيدنش لذت مي‌برم.

همچنين عذرا وكيلی گوينده پيشكسوت سلام كوچولو كاری از گروه خانواده راديو ايران درباره رويكرد اين برنامه به مناسبت فرارسيدن عيد نوروز توضیح داد: در آخرين ماه سال موضوعات فصل‌ها اينكه ماه اسفند آخرين ماه فصل زمستان است و كم كم خاله گل بهار مي‌آيد، خانه تكاني و كمك كردن بچه‌ها به بزرگترها، چيدن سفره هفت سين، لحظه تحويل سال و مسافرت عيد صحبت مي‌شود.
وی ادامه داد: به مناسبت روز مهندسي خردسالان با بحث ايمن‌سازي خانه‌ها، در روز "امور تربيت و تربيت اسلامي" با مساله خوب رفتار كردن آشنا مي‌شوند و در روز ملي "حمايت از حقوق مصرف‌كنندگان" با توجه به اينكه در سال توليد ملي هستيم، از بچه‌ها مي‌خواهيم كه موقع خريد عيد حتما جنس ايراني تهيه كنند.

وكيلي خاطرنشان كرد: در تعطيلات عيد سلام كوچولو پخش نمي‌شود و از ۱۷ فروردين سال ۹۲ اين برنامه پخش خواهد شد.
سلام كوچولو به آهنگسازي و خوانندگي رامين جوادپور، بازيگري مژگان عظيمي، صدابرداري داريوش گودرزي، هماهنگي و دستيار تهيه گلريز وكيلي به همراه مجريان كودك اين برنامه علي پنجه‌اي ، سپهراد فرزامي، امير حسين حميدي و فاطمه السادات حميدي، سيد محمدسپهر ابوترابي، آتوسا عمادي و مليكا آذر پروين تهيه و پخش مي‌شود.

این برنامه از شنبه تا چهارشنبه از ساعت ۱۰ صبح به مدت ۱۵ دقيقه روی آنتن می‌رود.


کد خبر: 54742

آدرس مطلب: http://www.honarnews.com/vdcb5zbs.rhbaapiuur.html

هنر نیوز
  http://www.honarnews.com