معاون صدا «سلام کوچولو» گوش داد
با حضور در رادیو ایران؛
معاون صدا «سلام کوچولو» گوش داد
معاون صدای رسانه ملی از استوديوی پخش برنامه «سلام كوچولو» در رادیو ایران بازديد و اعلام کرد که این برنامه را گوش می‌کند.
 
تاريخ : سه شنبه ۱ اسفند ۱۳۹۱ ساعت ۱۷:۵۹

به گزارش هنرنیوز به نقل از روابط عمومی معاونت صدا ؛ محمدحسین صوفي معاون صدا در بازديد سرزده از استوديوی ضبط برنامه سلام كوچولو با تشكر از عوامل برنامه‌ساز گفت: با وجودي كه بزرگم اما سلام كوچولو را مي‌شنوم و از شنيدنش لذت مي‌برم.

همچنين عذرا وكيلی گوينده پيشكسوت سلام كوچولو كاری از گروه خانواده راديو ايران درباره رويكرد اين برنامه به مناسبت فرارسيدن عيد نوروز توضیح داد: در آخرين ماه سال موضوعات فصل‌ها اينكه ماه اسفند آخرين ماه فصل زمستان است و كم كم خاله گل بهار مي‌آيد، خانه تكاني و كمك كردن بچه‌ها به بزرگترها، چيدن سفره هفت سين، لحظه تحويل سال و مسافرت عيد صحبت مي‌شود.
وی ادامه داد: به مناسبت روز مهندسي خردسالان با بحث ايمن‌سازي خانه‌ها، در روز "امور تربيت و تربيت اسلامي" با مساله خوب رفتار كردن آشنا مي‌شوند و در روز ملي "حمايت از حقوق مصرف‌كنندگان" با توجه به اينكه در سال توليد ملي هستيم، از بچه‌ها مي‌خواهيم كه موقع خريد عيد حتما جنس ايراني تهيه كنند.

وكيلي خاطرنشان كرد: در تعطيلات عيد سلام كوچولو پخش نمي‌شود و از ۱۷ فروردين سال ۹۲ اين برنامه پخش خواهد شد.
سلام كوچولو به آهنگسازي و خوانندگي رامين جوادپور، بازيگري مژگان عظيمي، صدابرداري داريوش گودرزي، هماهنگي و دستيار تهيه گلريز وكيلي به همراه مجريان كودك اين برنامه علي پنجه‌اي ، سپهراد فرزامي، امير حسين حميدي و فاطمه السادات حميدي، سيد محمدسپهر ابوترابي، آتوسا عمادي و مليكا آذر پروين تهيه و پخش مي‌شود.

این برنامه از شنبه تا چهارشنبه از ساعت ۱۰ صبح به مدت ۱۵ دقيقه روی آنتن می‌رود.

کد خبر: 54742
Share/Save/Bookmark