با هدف پخش نقاشی‌های ارسالی مخاطبان کودکان؛

برنامه تلویزیونی «نقاشی نقاشی» پخش می شود

9 اسفند 1391 ساعت 16:18

نقاشی‌های کودکان در مجموعه‌ای تلویزیونی نمایش داده می‌شود و این آثار با هم به رقابت می‌پردازند.


به گزارش هنرنیوز به نقل از روابط عمومی شبکه پویا؛ مجموعه «نقاشی نقاشی» برنامه‌ای است که به سفارش شبکه پویا با هدف پخش نقاشی‌های ارسالی مخاطبان این شبکه و سازماندهی آنها در قالب برنامه‌ای تلویزیونی، به صورت روزانه در سه برنامه‌ی مستقل ۱۰ دقیقه‌ای ویژه گروه‌های سنی خردسال، کودک و نوجوان در حال تولید است و از ۱۵ فروردین ۱۳۹۲ پخش خواهد شد.
کودکان جهت ارسال نقاشی و شرکت در برنامه نقاشی نقاشی که به زودی آگهی های معرفی و آموزش آن نیز پخش خواهد شد، می‌توانند نقاشی‌های خود را از طریق سایت اینترنتی شبکه پویا به نشانی www.pooyatv.ir صفحه برنامه نقاشی نقاشی یا صندوق پستی ۱۳۵۴۳-۱۹۴۹۷ ارسال کنند.
۲۰ نقاشی برتر از هر گروه سنی توسط کارشناسان نقاشی شبکه انتخاب و در قالب شمارش معکوس برنامه از ۲۰ تا ۱ قرار می‌گیرد و گویندگان برنامه به کمک شخصیت‌های انیمیشنی سه‌بعدی مداد رنگی و تلویزیون پویا به معرفی و اظهار نظر در مورد نقاشی‌های منتخب هر گروه سنی می‌پردازند و در نهایت نشان مداد طلایی آن روز به نقاشی های اول هر گروه اعطا می شود.
همچنین در قسمت جداگانه ای با عنوان تولدت مبارک، بچه هایی که مهارت و امتیاز خاصی کسب کرده باشند تولدشان تبریک و مورد تشویق قرار خواهند گرفت.
«نقاشی نقاشی» اولین برنامه مستقل پخش و آموزش نقاشی برای بچه‌ها در صداوسیماست که به تهیه‌کنندگی مرکز پویانمایی صبا و کارگردانی فرشید یحیوی، مجریان گوینده : اعظم چوبدار، حسام صادقی نیکو، انیمیشن : گروه فرفرا ، آهنگساز : میلاد پاویز، کارشناس نقاشی : نرگس فداکار، نویسنده : یونس کبیر ، تدوین : یاسر فرزام نیا و موشن گرافیکی : حامد محمود پور ... در دست تهیه و تولید است.


کد خبر: 55219

آدرس مطلب: http://www.honarnews.com/vdcb95bs.rhbs8piuur.html

هنر نیوز
  http://www.honarnews.com