برنامه تلویزیونی «نقاشی نقاشی» پخش می شود
با هدف پخش نقاشی‌های ارسالی مخاطبان کودکان؛
برنامه تلویزیونی «نقاشی نقاشی» پخش می شود
نقاشی‌های کودکان در مجموعه‌ای تلویزیونی نمایش داده می‌شود و این آثار با هم به رقابت می‌پردازند.
 
تاريخ : چهارشنبه ۹ اسفند ۱۳۹۱ ساعت ۱۶:۱۸

به گزارش هنرنیوز به نقل از روابط عمومی شبکه پویا؛ مجموعه «نقاشی نقاشی» برنامه‌ای است که به سفارش شبکه پویا با هدف پخش نقاشی‌های ارسالی مخاطبان این شبکه و سازماندهی آنها در قالب برنامه‌ای تلویزیونی، به صورت روزانه در سه برنامه‌ی مستقل ۱۰ دقیقه‌ای ویژه گروه‌های سنی خردسال، کودک و نوجوان در حال تولید است و از ۱۵ فروردین ۱۳۹۲ پخش خواهد شد.
کودکان جهت ارسال نقاشی و شرکت در برنامه نقاشی نقاشی که به زودی آگهی های معرفی و آموزش آن نیز پخش خواهد شد، می‌توانند نقاشی‌های خود را از طریق سایت اینترنتی شبکه پویا به نشانی www.pooyatv.ir صفحه برنامه نقاشی نقاشی یا صندوق پستی ۱۳۵۴۳-۱۹۴۹۷ ارسال کنند.
۲۰ نقاشی برتر از هر گروه سنی توسط کارشناسان نقاشی شبکه انتخاب و در قالب شمارش معکوس برنامه از ۲۰ تا ۱ قرار می‌گیرد و گویندگان برنامه به کمک شخصیت‌های انیمیشنی سه‌بعدی مداد رنگی و تلویزیون پویا به معرفی و اظهار نظر در مورد نقاشی‌های منتخب هر گروه سنی می‌پردازند و در نهایت نشان مداد طلایی آن روز به نقاشی های اول هر گروه اعطا می شود.
همچنین در قسمت جداگانه ای با عنوان تولدت مبارک، بچه هایی که مهارت و امتیاز خاصی کسب کرده باشند تولدشان تبریک و مورد تشویق قرار خواهند گرفت.
«نقاشی نقاشی» اولین برنامه مستقل پخش و آموزش نقاشی برای بچه‌ها در صداوسیماست که به تهیه‌کنندگی مرکز پویانمایی صبا و کارگردانی فرشید یحیوی، مجریان گوینده : اعظم چوبدار، حسام صادقی نیکو، انیمیشن : گروه فرفرا ، آهنگساز : میلاد پاویز، کارشناس نقاشی : نرگس فداکار، نویسنده : یونس کبیر ، تدوین : یاسر فرزام نیا و موشن گرافیکی : حامد محمود پور ... در دست تهیه و تولید است.

کد خبر: 55219
Share/Save/Bookmark