هادی مرزبان:

جشن ارديبهشت تئاتر باید از هنرمنداني تقدير کنند كه شايسته تجليل باشند

19 ارديبهشت 1391 ساعت 16:19

هادی مرزبان گفت: در جشن ارديبهشت تئاتر ايران بايد هنرمندانی را برای تجليل انتخاب كنيم كه شايسته تقدير باشند.


 
به گزارش هنرنیوز، هادی مرزبان كارگردان پيشكسوت تئاتر در گفت‌و‌گو با روابط عمومی اداره كل هنرهای نمايشی درباره برگزاری جشن ارديبهشت تئاتر ايران گفت: جشن ارديبهشت تئاتر ايران چند سالی است برگزار می شود و در اين ماه تمامی نظرات و نگاه‌ها معطوف به تئاتر می‌شود و بحث و صحبت از تئاتر وجود دارد.
وی ادامه داد: اميدوارم كه در جشن ارديبهشت تئاتر، نگاه مسوولان و سياستگذاران كلان تئاتر كشور هم معطوف به تئاتر شود؛ چرا كه ما نيازمند توجه و حمايت آنها هستيم.
اين هنرمند پيشكسوت عرصه تئاتر با اشاره به تقدير‌ها و تجليل‌هايی كه در اين جشن صورت می‌گيرد، عنوان كرد: بايد از بزرگان و فعالان تئاتری تقدير به عمل آيد كه شايسته اين تجليل باشند، زيرا متاسفانه برخی از آدم‌ها تصميمات شخصي مي‌گيرند و وابسته به گروه و دسته خاصي هستند كه همين امر باعث می‌شود فردی را كه انتخاب می‌كنند، شايسته تقدير نباشد. مرزبان در پايان اظهار كرد: انشاءالله ارديبهشت تئاتر ايران، بهاری باشد و تمام هنرمندان تئاتر كشور هم زندگي بهاری داشته باشند.
جشن‌های اردیبهشت تئاتر ایران از ۱۶ تا ۳۱ اردیبهشت ماه سال جاری توسط اداره کل هنرهای نمایشی و با مشارکت ادارات کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان‌ها همزمان در تهران و سایر استان‌های کشور با حضور گسترده هنرمندان نامی تئاتر برگزار می‌شود.


کد خبر: 40490

آدرس مطلب: http://www.honarnews.com/vdcgzt9t.ak9zy4prra.html

هنر نیوز
  http://www.honarnews.com