جشن ارديبهشت تئاتر باید از هنرمنداني تقدير کنند كه شايسته تجليل باشند
هادی مرزبان:
جشن ارديبهشت تئاتر باید از هنرمنداني تقدير کنند كه شايسته تجليل باشند
هادی مرزبان گفت: در جشن ارديبهشت تئاتر ايران بايد هنرمندانی را برای تجليل انتخاب كنيم كه شايسته تقدير باشند.
 
تاريخ : سه شنبه ۱۹ ارديبهشت ۱۳۹۱ ساعت ۱۶:۱۹

 
به گزارش هنرنیوز، هادی مرزبان كارگردان پيشكسوت تئاتر در گفت‌و‌گو با روابط عمومی اداره كل هنرهای نمايشی درباره برگزاری جشن ارديبهشت تئاتر ايران گفت: جشن ارديبهشت تئاتر ايران چند سالی است برگزار می شود و در اين ماه تمامی نظرات و نگاه‌ها معطوف به تئاتر می‌شود و بحث و صحبت از تئاتر وجود دارد.
وی ادامه داد: اميدوارم كه در جشن ارديبهشت تئاتر، نگاه مسوولان و سياستگذاران كلان تئاتر كشور هم معطوف به تئاتر شود؛ چرا كه ما نيازمند توجه و حمايت آنها هستيم.
اين هنرمند پيشكسوت عرصه تئاتر با اشاره به تقدير‌ها و تجليل‌هايی كه در اين جشن صورت می‌گيرد، عنوان كرد: بايد از بزرگان و فعالان تئاتری تقدير به عمل آيد كه شايسته اين تجليل باشند، زيرا متاسفانه برخی از آدم‌ها تصميمات شخصي مي‌گيرند و وابسته به گروه و دسته خاصي هستند كه همين امر باعث می‌شود فردی را كه انتخاب می‌كنند، شايسته تقدير نباشد. مرزبان در پايان اظهار كرد: انشاءالله ارديبهشت تئاتر ايران، بهاری باشد و تمام هنرمندان تئاتر كشور هم زندگي بهاری داشته باشند.
جشن‌های اردیبهشت تئاتر ایران از ۱۶ تا ۳۱ اردیبهشت ماه سال جاری توسط اداره کل هنرهای نمایشی و با مشارکت ادارات کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان‌ها همزمان در تهران و سایر استان‌های کشور با حضور گسترده هنرمندان نامی تئاتر برگزار می‌شود.

کد خبر: 40490
Share/Save/Bookmark