وحید لک:

امید که پنجمین جشن اردیبهشت تئاتر فصل نوینی برای تئاتر کشور رقم زند

17 ارديبهشت 1391 ساعت 13:45

وحید لک با ابراز امیدواری از جشن اردیبهشت تئاتر ایران گفت: تقدير و تجليل از فعالان هر نهادی، رسم ديرينه و پسنديده‌ای است كه همواره رواج داشته امیدواریم تا با جشن اردیبهشت تئاتر ایران فصل نوینی برای تئاتر کشور رقم بزند.



 
به گزارش هنرنیوز به نقل از روابط‌ عمومی اداره‌کل هنرهای نمایشی، وی در ادامه تاکید کرد: اكنون كه چهار سالی است از نخستين جشن ارديبهشت تئاتر ايران فاصله مي‌گيريم، می ‌خواهيم با حضور مديران، هنرمندان و تماشاگران فرهيخته‌ تئاتر، به سپاس كوشش‌های بی شائبه‌ هنرمندان تئاتر فعال استان‌ها، بهترين‌ها را در آيينی ملّی تقدير كنيم و بار ديگر غبار فراموشی را از آنان بزداييم كه تلاش‌های اين فرهيختگان ناديده گرفته نخواهد شد زيرا باور داريم كه جايگاه اينان رفيع و بلند مرتبه است؛ به خصوص آن‌كه اين جايگاه هر زمان كه در كنار پيشكسوتان ديده‌ می شود، ارج و ارزش بسياری نيز پيدا خواهد كرد.
مدیر هماهنگی تئاتر استان‌ها همچنین یادآورشده‌است: پس چه نيكو كه بهترين و فعال‌ترين‌های تئاتر (اعم از هنرمند، مدير، نويسنده و رسانه‌های جمعی و ...) به بهانه بزرگداشت روز جهانی تئاتر و همزمان با ارد‌یبهشت ماه- ماه بركت، نعمت و زيبايي- معرفي شوند و برگی ديگر از تاريخ تئاتر كشورمان به نام آنان مزين شود. تجربه، تخصص، توانمندي و تأثيرگذاري نقش‌آفرينان تئاتر يك‌ سال گذشته به لطف حق در آيين نكوداشتی ديگر از جشن‌های اردیبهشت تئاتر ايران و در فرخنده روزهای ارديبهشتي، نشان از توجه اهل فن دارد كه با حمايت اهل فرهنگ و هنر بر آن مهر تأييد مي‌خورد.
او در پایان اظهار امیدواری کرد: اميد كه پنجمين جشن اردیبهشت تئاتر ايران نويدبخش بالندگی تئاتر اين مرز و بوم در عرصه های داخلی و بين‌ا‌المللی باشد.


کد خبر: 40347

آدرس مطلب: http://www.honarnews.com/vdchqxnk.23nvkdftt2.html

هنر نیوز
  http://www.honarnews.com