امید که پنجمین جشن اردیبهشت تئاتر فصل نوینی برای تئاتر کشور رقم زند
وحید لک:
امید که پنجمین جشن اردیبهشت تئاتر فصل نوینی برای تئاتر کشور رقم زند
وحید لک با ابراز امیدواری از جشن اردیبهشت تئاتر ایران گفت: تقدير و تجليل از فعالان هر نهادی، رسم ديرينه و پسنديده‌ای است كه همواره رواج داشته امیدواریم تا با جشن اردیبهشت تئاتر ایران فصل نوینی برای تئاتر کشور رقم بزند.
 
تاريخ : يکشنبه ۱۷ ارديبهشت ۱۳۹۱ ساعت ۱۳:۴۵


 
به گزارش هنرنیوز به نقل از روابط‌ عمومی اداره‌کل هنرهای نمایشی، وی در ادامه تاکید کرد: اكنون كه چهار سالی است از نخستين جشن ارديبهشت تئاتر ايران فاصله مي‌گيريم، می ‌خواهيم با حضور مديران، هنرمندان و تماشاگران فرهيخته‌ تئاتر، به سپاس كوشش‌های بی شائبه‌ هنرمندان تئاتر فعال استان‌ها، بهترين‌ها را در آيينی ملّی تقدير كنيم و بار ديگر غبار فراموشی را از آنان بزداييم كه تلاش‌های اين فرهيختگان ناديده گرفته نخواهد شد زيرا باور داريم كه جايگاه اينان رفيع و بلند مرتبه است؛ به خصوص آن‌كه اين جايگاه هر زمان كه در كنار پيشكسوتان ديده‌ می شود، ارج و ارزش بسياری نيز پيدا خواهد كرد.
مدیر هماهنگی تئاتر استان‌ها همچنین یادآورشده‌است: پس چه نيكو كه بهترين و فعال‌ترين‌های تئاتر (اعم از هنرمند، مدير، نويسنده و رسانه‌های جمعی و ...) به بهانه بزرگداشت روز جهانی تئاتر و همزمان با ارد‌یبهشت ماه- ماه بركت، نعمت و زيبايي- معرفي شوند و برگی ديگر از تاريخ تئاتر كشورمان به نام آنان مزين شود. تجربه، تخصص، توانمندي و تأثيرگذاري نقش‌آفرينان تئاتر يك‌ سال گذشته به لطف حق در آيين نكوداشتی ديگر از جشن‌های اردیبهشت تئاتر ايران و در فرخنده روزهای ارديبهشتي، نشان از توجه اهل فن دارد كه با حمايت اهل فرهنگ و هنر بر آن مهر تأييد مي‌خورد.
او در پایان اظهار امیدواری کرد: اميد كه پنجمين جشن اردیبهشت تئاتر ايران نويدبخش بالندگی تئاتر اين مرز و بوم در عرصه های داخلی و بين‌ا‌المللی باشد.

کد خبر: 40347
Share/Save/Bookmark