مدیر هماهنگی امور استان های اداره کل هنرهای نمایشی منصوب شد
از سوی محمدعلی دشت گلی؛
مدیر هماهنگی امور استان های اداره کل هنرهای نمایشی منصوب شد
سرپرست اداره کل هنرهای نمایشی طی حکمی وحید لک را به عنوان مدیر هماهنگی امور استان های اداره کل هنرهای نمایشی منصوب کرد.
 
تاريخ : يکشنبه ۲۰ فروردين ۱۳۹۱ ساعت ۱۳:۵۲

به گزارش هنرنیوز به نقل از روابط عمومی اداره کل هنرهای نمایشی، محمدعلی دشتگلی سرپرست اداره کل هنرهای نمایشی در بخشی از این حکم آورده است: از آنجا که حوزه هماهنگی امور استان ها از گستردگی و حساسیت بسیاری برخوردار است و برنامه ریزی دقیق جهت برگزاری برنامه ها، جشنواره ها و شناخت و پرورش استعدادهای جوان و خلاق در زمره مهمترین وظایف این واحد به شمار می رود، لذا نظر به پشتکار و تجربه جنابعالی و شناخت از ظرفیت های تئاتر استان ها و سوابق ارزشمندتان در این اداره کل به موجب این حکم، جنابعالی را به عنوان مدیر هماهنگی امور استان ها منصوب می نمایم.
در ادامه حکم سرپرست اداره کل هنرهای نمایشی آمده است: ان شاءا... با بکارگیری همه جانبه عوامل ونیروهای موجود و ارتباط تنگاتنگ و صادقانه با هنرمندان شهرستان در امور محوله موفق و سربلند باشید.
لک قبل از این به عنوان کارشناس تئاتر اداره کل هنرهای نمایشی در واحدهای کانون نمایش خیابانی، روابط عمومی، تئاتر استان‌ها و مولوی، رییس انجمن تئاتر خیابانی، مدیر روابط عمومی، ارتباطات و تبلیغات حوزه هنری سازمان تبلیغات اسلامی، مدیر دفتر کارآفرینی حوزه هنری، مدیر اداره تالارهای اندیشه و سوره حوزه هنری، مدیر ارتباطات و تبلیغات بیست و نهمین و سی امین جشنواره بین المللی تئاتر فجر، مدیر روابط عمومی و تبلیغات چهاردهمین جشنواره بین المللی تئاتر دانشگاهی ایران، مدیر روابط عمومی، ارتباطات و تبلیغات مجموعه تئاتر شهر، و همچنین دبیر و داور چندین جشنواره تئاتر بوده است.
وی پیش از این مشاور اجرایی اداره کل هنرهای نمایشی و اتابک نادری نیز به عنوان مدیر هماهنگی امور استان های اداره کل هنرهای نمایشی بود.
کد خبر: 39083
Share/Save/Bookmark